- خبرنگار اجتماعی - http://socialreporter.ir -

وضعیت اسفناک حمل و نقل شهری

[1]

حمل و نقل عمومی

خانم ها ، آقایان، دختر ها، پسرها ، کوچکتر ها و بزرگتر ها اگر سحر خیز هستید و کله سحر ساعت ۶ صبح از خواب بیدار می شوید، حتما برنامه بامداد ۹۸ و بخش گزارشی برنامه را از رادیو بشنوید، صبح ها در سطح شهر به میان شما می آییم تا نظرات و دیدگاه های شهروندان را درباره موضوعات هفتگی برنامه بشنویم و از طریق برنامه انعکاس دهیم.

موضوع این هفته برنامه بامداد ۹۸ درباره وضعیت حمل و نقل عمومی و میزان رضایت مندی مردم از وضعیت  حمل و نقل برون شهری و بین شهری بود.
نکته جالب در این گزارش ها انتقادات مردم نسبت به وضعیت حمل و نقل عمومی بود، به جرات می توان اعلام کرد که از بین هر ۱۰ نفر تنها یک نفر آن هم افرادی که کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند، از وضعیت خدمات رسانی عمومی رضایت داشتند. حتی در مواردی مردم خدمات رسانی را در حد اسفناک اعلام می کردند.

در چند سال گذشته افزایش جمعیت، ناوگان حمل و نقل آسیب پذیر پایتخت را با مشکلات بیشتری روبرو ساخته است. به صورتی که برخورد با صحنه هایی چون ازدحام جمعیت در ایستگاههای اتوبوس و انتظار بلند مدت آنها برای آمدن اتوبوس (که گاه ممکن است با گذشت ساعتی هم نیاید!) متأسفانه عادی شده است. تاکسی ها نیز وضع بهتری ندارند. در این بین  مترو هم با وجود کاهش زمان اعزام قطار ها به ایستگاه ها باز هم بسیار شلوغ و با ازدحام جمعیت همراه است.

*برنامه بامداد ۹۸ یک هفته درمیان هر روز از ساعت ۶ تا ۸/۳۰ صبح از رادیو اقتصاد

*لینک گزارش ها/ 

گزارش ها از علی البرزی

دانلود گزارش اول  [2]

دانلود گزاش دوم  [3]

دانلود گزارش سوم [4]

دانلود گزارش چهارم [5]

دانلود گزارش پنجم  [6]

دانلود گزارش ششم  [7]

Share [8]