- خبرنگار اجتماعی - http://socialreporter.ir -

«روزی پاک» در رادیو

پیش تولید برنامه رادیویی «روزی پاک» با همکاری جمعی از هنرمندان و برنامه سازان رادیو آغاز شد.

«روزی پاک» عنوان برنامه ای ترکیبی – اجتماعی است که براساس یک طرح کارشناسی متشکل از تعدادی از اساتید دانشگاه و کارشناسان اجتماعی تهیه شده است.

پیش تولید این برنامه این روزها آغاز شده است و در صورت تایید نهایی تمامی بخش های آن توسط کارشناسان اداره ارزیابی رادیو ، در گروه برنامه های ثابت شبکه رادیویی اقتصاد قرار می گیرد.

استدیو [1]علی البرزی سردبیر این برنامه با اعلام این خبر گفت: این روزها با توجه به گسترش شهر نشینی و مشکلات ناشی از این نوع زندگی در جامعه  موضوع کسب و کار و رزق و روزی حلال اهمیت دو چندانی دارد و به دلیل رخنه فرهنگ های غربی کسب و کار در برخی از مشاغل و کم توجهی به مقوله مهم روزی حلال متاسفانه در بسیاری از مشاغل شاهد کاسبی های غیر حلال، کم فروشی، کم کاری و خوردن حق مردم هستیم.

سردبیر برنامه روزی پاک با بیان اینکه ضرورت پخش یک برنامه ویژه در این حوزه از مدت ها پیش احساس شده است، افزود: کارشناسان رسانه ای بر این باورند که در این شرایط ضروری است که برنامه ای ترکیبی در حوزه مسائل اجتماعی برای بررسی نقش کسب و کار حلال در جامعه و پرداختن به مشکلات و آفت های موجود در این حوزه در گروه برنامه های شبکه های رادیویی قرار داشته باشد.

البرزی در پایان افزود: این برنامه با هدف ارائه مباحث تخصصی در زمینه کسب و کار حلال و ارائه مشاوره به شنودگان رادیو با موضوعات رزق و روزی حلال تهیه شده است و آیتم هایی با عنوان پرسش و پاسخ درباره روزی حلال، کسب و کار در تهران قدیم، گزارش های میدانی ، صدا مخفی ، زیر چتر دلتنگی ، کاسب ایده آل و آیتم های متنوع  دیگر از جمله بخش های اصلی این برنامه رادیویی است.

گفتنی است، این برنامه به سردبیری علی البرزی، تهیه کنندگی  حسین سلطانی، گویندگی : لیلا جعفر پور ، نویسندگی بنیامین اثباتی و با همکاری جمعی از هنرمندان رادیو به زودی روی موج اف ام ردیف  ۹۸ پخش می شود./ انتهای پیام

Share [2]