- خبرنگار اجتماعی - http://socialreporter.ir -

حکایت تلخ این روزهای جامعه + صوت

در این فایل صوتی که به تازگی از برنامه روزی پاک رادیو پخش شده است و مورد استقبال بسیاری از اقشار گوناگون جامعه به ویژه طیف سنتی قرار گرفته است، حجت السلام هاشمی نژاد استاد اخلاق در سخنانی کوتاه به تشریح وضعیت این روزهای جامعه اسلامی ایران می پردازد.

رزق حلال [1]حجت السلام هاشمی نژاد با بیانی شیوا نکاتی را درباره کاسبی های امروزی و وضعیت زندگی مردم بیان می کند ونسبت به بی تفاوتی مردم نسبت به پول حلال هشدار می دهد!!!  این روزها بسیاری از مردم فقط می خواهند که از هر راهی می خواهند که پول به دست آورند.

به گفته هاشمی نژاد بسیاری از مردم فقط می گویند که پول بیاید از هر راهی که اومد فقط پول  بیاید!!!

تلفیق این سخنان زیبا  با موسیقی سنتی آیتمی  شنیدنی را برای برنامه روزی پاک این هفته رقم زد که مورد استقبال مردم قرار گرفت. «خدا رو شکر»

به حول و قوه الهی به دلیل درخواست های مکرر مخاطبان برنامه روزی پاک از ابتدای خرداد ماه سال جاری برنامه با تغییراتی کلی با  بخش های جدیدی تقدیم شنوندگان می شود.

روزی پاک را دوشنبه و پنچشنبه ساعت ۲۰ روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز می توانید بشنوید  و  پرسش ها و ابهامات خود را درباره کاسبی حلال از طریق تماس با شماره تلفن  ۲۲۶۵۲۵۲۵  یا ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با ما در میان بگذارید.

ارادتمند شما

علی البرزی

سردبیر برنامه روزی پاک

این آیتم کوتاه را از لینک زیر بشنونید.

[audio:http://socialreporter.ir/wp-content/uploads/2013/05/k.mp3]

Share [2]