- خبرنگار اجتماعی - http://socialreporter.ir -

«روزی پاک» با حال و هوای تازه می‌آید

پس از یک ماه وقفه در پخش برنامه روزی پاک، سری جدید این برنامه از این هفته روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه روی موج اف ام ردیف ۹۸ پخش می‌شود.

سردبیر برنامه رادیویی «روزی پاک» ضمن تأیید ادامه پخش این برنامه، از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با اصحاب رسانه، کارشناسان و صاحب نظران برای هر چه پربار‌تر شدن این برنامه خبرداد.

علی البرزی [1]

علی البرزی

علی البرزی سردبیر برنامه روزی پاک با اعلام این خبر گفت: پس از یک ماه وقفه در پخش برنامه روزی پاک، سری جدید این برنامه از این هفته روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه روی موج اف ام ردیف ۹۸ پخش می‌شود.

سردبیر برنامه روزی پاک با بیان اینکه در ماه گذشته جلسات متعددی برای بهبود کیفی برنامه روزی پاک با کارشناسان حوزه اجتماعی، اساتید دانشگاه، مدیران، آیات عظام و متخصصان حوزه رسانه ملی برگزار شده است، افزود: این برنامه به دلیل اهمیت موضوع و در برگیری در جامعه و تعداد زیاد شنونده دائمی، نیازمند تغییرات اساسی بود که با اعمال این تغییرات از این هفته شاهد پخش دوباره آن خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: در تغییرات جدید این برنامه با توجه به اهمیت موضوع رزق و روزی حلال در جامعه، از نظرات، دیدگاه‌ها و سخنان ارزشمند آیات عظام و وعاظ سرشناس تهران از جمله حجت الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد در بخش‌های گوناگون برنامه استفاده خواهد شد و علاوه بر این، بخش تازه‌ای با عنوان کاسب ایده‌آل که شامل گپ‌و‌گفت‌هایی با کاسب‌های قدیم و بازاریان سنتی است، به برنامه افزوده شده است.

سردبیر این برنامه رادیویی همچنین از اجرا و پخش برنامه روزی پاک به صورت زنده و مستقیم از نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و در محافلی خبر داد که به نوعی با کسب و کار مردم در ارتباط است. به گفته علی البرزی، یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار گروه برنامه‌سازان روزی پاک قرار گرفته است، اجرا و پخش این برنامه رادیویی از بازار تهران و در حال و هوای کاسبی و خرید و فروش مردم است.

وی همچنین از ادامه ضبط و پخش آیتم صدای مخفی توسط گزارشگران برنامه روزی پاک خبر داد و افزود: یکی از بخش‌هایی که در یک‌سال گذشته مورد استقبال مردم و شنوندگان رادیو قرار گرفت، بخش صدا مخفی بود که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این بخش در سری جدید برنامه روزی پاک هم وجود خواهد داشت.

البرزی گفت: به تازگی گزارشگران برنامه روزی پاک در این بخش از چند مورد کلاهبرداری، حرام خواری، اخاذی و همچنین اتلاف وقت مردم در ادارات صداهای مخفی را ضبط کرده‌اند که در برنامه‌های پیش رو پخش خواهد شد.

سردبیر برنامه رادیویی روزی پاک همچنین از درخواست‌های مکرر مردم و شنوندگان رادیو برای نصب برچسب «روزی‌پاک» روی تمامی کالاها و اجناس موجود در بازار برای ترویج فرهنگ کاسبی حلال و روزی پاک در جامعه خبر داد.

علی البرزی با بیان این مطلب گفت: پس از اینکه برنامه روزی پاک به صورت تخصصی به آسیب شناسی وضعیت رزق و روزی حلال و کاسبی در جامعه پرداخت، بسیاری از مردم، اهالی بازار و شنوندگان دائمی این برنامه در قالب تماس‌های تلفنی، پیامک و مراجعات حضوری خواستار نصب برچسبی تحت عنوان برچسب «روزی پاک» روی تمامی کالاها و اجناس موجود در بازار شدند.

به گفته سردبیر این برنامه رادیویی، مردم و به ویژه کسبه بازار هدف از نصب این برچسب را ترویج فرهنگ رزق و روزی حلال و یادآوری آن در زمان خرید و فروش اجناس برای خریدار و فروشنده اعلام کرده‌اند.

منبع: جوان

Share [2]