- خبرنگار اجتماعی - http://socialreporter.ir -

« تنبلی و تن پروری» در رسانه ملی!

قرار است به مدت دو هفته موضوع« تنبلی و تن پروری برای کسب رزق و روزی در جامعه» در برنامه رادیویی روزی پاک مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

علی البرزی طراح و مشاور برنامه رادیویی«روزی پاک» با بیان این مطلب  به «افکار » گفت : طبق برنامه ریزی های انجام شده دو برنامه رادیویی روزی پاک به موضوع رواج تنبلی و تن پروری در بین برخی از جوانان در جامعه اختصاص یافته است.
البرزی با بیان اینکه در این دو برنامه این موضوع از نگاه کارشناسان اجتماعی و فرهنگی بررسی می شود، خاطرنشان کرد: ضرورت طرح این موضوع مهم با توجه به نامگذاری سال و ویژگی کار جهادی ، برنامه سازان این برنامه رادیویی را بر آن داشت تا در سال جدید اولویت مباحث مطرح شده در برنامه را به «تنبلی و تن پروری و نقش آن در کسب روزی حلال» اختصاص دهند.

تنبلی [1]

تنبلی

این برنامه ساز رادیویی همچنین از استقبال شنوندگان رادیو از برنامه هفتگی روزی پاک خبر داد و گفت: دو برنامه روزی پاک با موضوع نقش زنان در گرایش همسرانشان به رزق و روزی حرام و همچنین زیر میزی پزشکان ازبیشترین شنونده در ماه های گذشته در بین برنامه های دیگر روزی پاک برخوردار بوده است، به صورتی که مردم و شنوندگان این برنامه همزمان با پخش ویژه برنامه زیر میزی پزشکان با ارسال نام پزشکان زیرمیزی بگیر خواستار برخورد قاطع دستگاه سلامت با این افراد شدند.
به گفته طراح و مشاور برنامه رادیویی روزی پاک، نقشه راه روزی پاک برای سال ۹۳ تدوین شده است و طبق این نقشه قرار است بخش هایی از این برنامه به صورت هفتگی در محل های کسب و کار مردم، مانند بازارها، برخی ادارات و مراکز درمانی ، ضبط و تقدیم شنوندگان رادیو شود.

وی هدف از این اقدام را ارتباط بهتر با مردم دانست و خاطرنشان کرد: تجربه دو سال پخش مستمر این برنامه رادیویی ثابت کرد که مسئله روزی حلال برای بسیاری از مردم حائز اهمیت است، به صورتی که در زمان پخش برنامه به صورت مستمر پیام ها، پرسش ها و نظرات مردم به سامانه ارتباطی برنامه می رسد.

البرزی همچنین از قرار گرفتن بخش جدیدی برای آموزش مباحث مکاسب به شنوندگان رادیو در برنامه روزی پاک در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: به دلیل درخواست های مکرر مردم و به ویژه کسبه ، به زودی بخشی برای آموزش این مباحث به برنامه اضافه خواهد شد.گفتنی است، برنامه رادیویی روزی پاک از برنامه ها ثابت شبکه رادیویی اقتصاد است که از سال ۹۱ پخش آن آغاز شد و در حال حاضر روزهای دوشنبه ساعت ۲۵ :۲۰ روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش می شود.

این برنامه توسط گروهی از برنامه سازان جوان رادیویی به سرپرستی علی البرزی، تهیه کنندگی الهام مصطفوی، گویندگی: لیلا جعفرپور ، کارشناسی مسعود بصیری ، نویسندگی سپیده اشرفی ، آیتم سازی امیر رضازاده و گزارشگری محمد نیکنام روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش می شود.

Share [2]