- خبرنگار اجتماعی - http://socialreporter.ir -

تقدیر از برگزیدگان جشنواره نشریات دانشجویی(نسل چهارم)

برگزیدگان جشنواره نشریات دانشجویی معرفی شدند که در بخش رسانه‌های سراسری از ” علی البرزی”در بخش گزارش برتر تقدیر شد.

به گزارش فارس،اولین جشنواره نشریات دانشجویی (نسل چهارم) با حضور سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، داود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی، حجت‌الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه، داریوش ارجمند هنرمند و ابوالقاسم طالبی کارگردان در دانشکده علوم پایه دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم در بخش مطالب دانشجویی رسانه‌های سراسری در بخش اخبار برتر دانشجویی، فاطمه بلوچی‌پور از خبرگزاری فارس به مقام اول رسید و مسعود پرهیزکاری و رضا همدانچی از خبرگزاری‌های دانشجو و تسنیم دوم و سوم شدند.

جشنواره دانشجویی نسل چهارم [1]

جشنواره دانشجویی نسل چهارم

همچنین در بخش مصاحبه‌های برتر مسعود ابراهیمی از روزنامه جوان، زهرا شهرزاد از خبرنامه دانشجویان و مرضیه حسن‌پور از خبرگزاری فارس مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش نیز مهدی حوریه از خبرنامه دانشجویان اول شد، فاطمه کریمی از خبرگزاری تسنیم و علی البرزی به طور مشترک مقام دوم را کسب کردند و عطیه همتی از خبرگزاری مهر سوم شد.

همچنین در بخش یادداشت امیرحسین ثابتی از خبرنامه دانشجویان ایران مقام اول و زهرا محسنی‌فرد از روزنامه جوان مقام دوم را کسب کردند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان نشریات دانشجویی در زمینه‌های مختلف تقدیر شد.

در بخش طنز دانشجویی سیدحسین قاسمی مدیر مسئول نشریه آقا اجازه از بیرجند، سیدظریف قاسمیان مدیر مسئول نشریه خودمونی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قاسم لطیفی مدیر مسئول نشریه کاکتوس از لرستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش نشریات برتر علمی نیلوفر امام‌وردی از نشریه پندار دانشگاه تهران، امین استادی از نشریه مردمک دانشگاه علوم پزشکی تهران و مریم کولیوند از نشریه سایه روشن دانشگاه لرستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش نشریات برتر هنری – ادبی عماد بمانی از نشریه کافه هنر دانشگاه تفرش و حامد علی‌عسگری از نشریه طرح هنر اسلامی تبریز به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

در بخش نشریات برتر فرهنگی محمود رفیعی از نشریه بساتین از دانشگاه علوم قرآنی میبد، سروناز حر از نشریه دختران ایران زمین دانشگاه الزهراء و مجید آتشکار از نشریه رایحه مهر دانشگاه حکیم سبزه‌واری مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش نشریات برتر سیاسی علی سلیمانی از نشریه حیات دانشگاه امام صادق (ع)، سیدعلی موسوی از نشریه زیر هشت دانشگاه بوعلی‌سینای همدان و عارف سبحانی از نشریه خیمه دانشگاه سیستان و بلوچستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش متون ادبی و اشعار برتر فاطمه امیدی از نشریه دختران ایران زمین دانشگاه الزهراء، عاطفه زارع از نشریه عرشیه دانشگاه علوم پزشکی یزد و پیمان حسنی از نشریه حیات دانشگاه امام صادق (ع) مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش طرح جلد برتر نشریه مجتبی تمدنی آرانی از نشریه شبان دانشگاه رازی کرمانشاه، بهزاد هوشنگی از نشریه تعالی دانشگاه علمی کاربردی قوچان و مریم هاشمی از نشریه گل نرگس دانشگاه علوم پزشکی تهران مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش کاریکاتور برتر مصطفی ستاریان از نشریه کاکتوس لرستان، حامد مردانی از نشریه نیشگون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، میثم مستأجران از نشریه مهبانگ دانشگاه پیام نور اصفهان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش طنز برتر میثم سلطانی از نشریه پلاک ۴ دانشگاه آزاد زنجان، سیدمحمد میرلوحی از نشریه حیات دانشگاه امام صادق (ع) و محمد جاوید از نشریه آقا اجازه دانشگاه بیرجند مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش مصاحبه برتر علی باقری از نشریه خیمه دانشگاه سیستان و بلوچستان، اسما امیدی از نشریه آرمان‌گرا دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله و عطیه‌السادات اکبرزاده از نشریه صاحب دانشگاه فردوسی مشهد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش نقد برتر دانشجویی ایمان آرام از نشریه خیمه دانشگاه سیستان و بلوچستان، زهرا محسن‌پور از نشریه رستار دانشگاه شهرکرد و گلاره نیک‌نژاد از نشریه سرچشمه خورشید دانشگاه پیام نور فراهان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش مقاله، یادداشت و گزارش برتر، حسین وضعی از نشریه حیات دانشگاه امام صادق (ع)، علی جعفری از نشریه پندار دانشگاه تهران و سمیه زمانی از نشریه تاریخ‌پژوهی دانشگاه فردوسی مشهد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

Share [2]