- خبرنگار اجتماعی - http://socialreporter.ir -

معرفی برگزیدگان هفتمین جشنواره «ترافیک و رسانه»

در این جشنواره در بخش ویژه خط سفید به ترتیب “ناصر خیرخواه” از شبکه ۲، “مهدی استادی جعفری” از شرکت مشاوران آتیه ساز شرق و “محمد شاهسمندی” از روزنامه همشهری رتبه اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در بخش تیتر “محدثه شوشتری” از روزنامه شهرآرا، “سعید میرشاهی” از هفته‌نامه حمل و نقل، “مهناز خجسته‌نیا” از روزنامه قدس به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

به گزارش ایسنا، در بخش خبر “سید میثاق اختر” از خبرگزاری ایسنا، “همتی‌فر “از تیم‌نیوز و “محمودآبادی” از روزنامه قدس حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند. همچنین در بخش دیداری این جشنواره آثار ارسالی حائز رتبه اول نبودند و “اسفندیار احمدی” و “حمید خواجه نژاد” از باشگاه خبرنگاران جوان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

ترافیک و رسانه [1]

در بخش شنیداری نیز در حوزه گزارش آثار ارسالی حائز کسب رتبه اول نبودند و “آرمان ستوده” از گروه حماسه رادیو تهران و “فاطمه شهبازی” از رادیو سلامت به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در حوزه مصاحبه نیز آثار ارسالی حائز کسب رتبه اول نبودند و مهدی ساعی از رادیو ایران و مصطفی کلاته از صداوسیمای مازندران به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش یادداشت نیز “رضا استادی ،  “علی البرزی”  و “امین جلالوند” به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش مقاله نیز آثار ارسالی حائز کسب رتبه اول نبودند و “علیرضا کیوان نژاد” از روزنامه فرهیختگان و “مهدی خلیلی” از روزنامه همشهری به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

به گزارش ایسنا، در بخش گفت‌وگو نیز آثار ارسالی حائز کسب رتبه نخست نبودند و “افسانه قانع” از روزنامه آسیا رتبه دوم و “مریم خباز نژاد” از روزنامه جام جم و “مژگان انصاری” از خبرگزاری ایسنا مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش خبری نیز “مهدی آیینی” از روزنامه جام جم، “بیژن سورانی” از روزنامه جوان و “نورا حسینی” از روزنامه دنیای اقتصاد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. / انتهای مطلب

ترافیک و رسانه [2]

Share [3]