- خبرنگار اجتماعی - http://socialreporter.ir -

معرفی برگزیدگان سومین جشنواره رسانه های شهری

به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین با حضور شهردار تهران، رئیس، برخی اعضای شورای اسلامی شهر، اصحاب رسانه، استادان روزنامه نگاری و بعضی از مسئولان انجمن صنفی روزنامه نگاری در برج آزادی برگزار شد.
در بخش خبر و گزارش خبری، پروانه بهرام‌نژاد (روزنامه همشهری) به عنوان نفر اول، مهدی مقدر (خبرگزاری ایرنا) نفر دوم، راضیه عنایتی (ایسنا) و سیامک صدیقی (مهر) به طور مشترک به عنوان نفر سوم و معصومه آقاامینی از خبرگزاری ایرنا به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.
در بخش یادداشت و سرمقاله نیز از مژگان رضایی (همشهری) به عنوان نفر اول، لطیف روحانی (روزنامه شرق) به عنوان نفر دوم و مشترکا از امیر هاتفی‌نیا (شهروند) و محمدناصر احدی (همشهری محله) به عنوان برگزیدگان جایگاه سوم تقدیر شد.
حسام خراسانی (شهروند)، عاطفه نژادسالاری (ایرنا) و ملیحه رفیع‌طلب جوان (روزنامه خراسان) به ترتیب برگزیدگان بخش تیتر جشنواره رسانه‌های شهری بودند.
در بخش طنز این جشنواره، مهدی‌سا صفری‌خواه و حسام حیدری (هر دو از روزنامه قانون) به عنوان نفرات اول و دوم و مجتبی احمدی (اعتماد) نیز به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.
محمد مهیمنی (جام‌جام آنلاین)، خدیجه نادری (تسنیم) و سجاد صفری (روزنامه ایران) برگزیدگان بخش عکاسی خبری این جشنواره بودند.
در رشته گزارش تصویری نیز از مجید عسکری‌پور (خبرگزاری مهر)، وحید خدادادی (آنا) و علی حدادی (آنا) به عنوان نفرات اول تا سوم تقدیر به عمل آمد.
مهدی عزیزی (قانون)، علیرضا پاکدل (قانون) نفرات اول و دوم بخش طرح و کاریکاتور بودند و سیدنعیم تدین‌نبوی و محمدرضا ثقفی (شهروند) نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
فاطمه جمال‌پور (روزاروز)، مهدی سلامی (همشهری)، علی نکویی‌فرد (ایرنا) و فاطمه علی‌اصغر (ایرنا) در بخش چندرسانه ای مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش دیداری و شنیداری، مریم جعفری (خبرگزاری صداوسیما)، یوسف سلامی (خبرگزاری صداوسیما) و در بخش گزارش تلویزیونی نیز نفیسه سهرابیان (شبکه خبر) و راضیه آقایی (باشگاه خبرنگاران جوان) برگزیده شدند.
در بخش تولیدات رادیویی علیرضا محمدی ، مژده نقده‌دوز تهرانی‌ها  و علی البرزی  مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخش گزارش نیز محمدحسین خودکار (روزنامه جام‌جم) به عنوان نفر اول، الهام مهدی‌زاده (شهرآرا) به عنوان نفر دوم و مهتاب جودکی (شهروند) به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.
صدیقه رشیدپورایی (ایسنا)، علی کاظمی (باشگاه خبرنگاران جوان) نفرات اول و دوم بخش گفت‌وگو بودند و سیدمحمد فخار (همشهری) و مژگان انصاری (ایسنا) نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در بخش ویژه میراث فرهنگی و میراث طبیعی نیز سمیه ایمانیان (ایسنا)، زهرا کشوری (روزنامه ایران) و افسانه قانع (پایگاه خبری تیترشهر) به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
این جشنواره به همت شهرداری تهران و در سطح کشوری برگزار شد.
دکتر مجید رضائیان رئیس هیات داوران این جشنواره نیز بیانیه این هیات را قرائت و بر ضرورت توجه بیشتر اصحاب رسانه بر کیفیت افزایی به تولیدات رسانه ای، فعالیت های تحلیلی و نیز توجه به روزنامه نگاری فرآیندمدار تاکید کرد.

Share [1]