- خبرنگار اجتماعی - https://socialreporter.ir -

اعلام آراء هیئت داوران نخستین جشنواره ”هنر و رسانه”

 آراء هیئت داوران نخستین جشنواره “هنر و رسانه”در سه بخش خبرگزاری ها و سایت های خبری، مطبوعات و رادیو تلویزیون اعلام شد.

 اعضای هیئت داوران نخستین جشنواره “هنر و رسانه” متشکل از مجید رضائیان، یونس شکرخواه، علی اکبر قاضی زاده، حسن نمکدوست، فریدون صدیقی، حمیدرضا مدقق و محمدمهدی فرقانی، بعد از بررسی و ارزیابی آثار رسیده به جشنواره در سه بخش خبرگزاری ها و سایت های خبری، مطبوعات و رادیو تلویزیون رأی خود را در مورد برگزیدگان رشته ها و بخش های مختلف جشنواره به شرح زیر اعلام می کردند.

یادداشت و سرمقاله- بخش خبرگزاری و سایت های خبری

عنوان رتبه سوم رشته یادداشت و سرمقاله در بخش خبرگزاری ها شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی بهروز فائقیان برای یادداشت “پرفورمنس آرت به تئاتر متصل نیست” از خبرگزاری “هنر آنلاین” تقدیم شد.

جایزه رتبه دوم یادداشت و سر مقاله این بخش، شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به ایمان اُردی زاده برای یادداشت “اجرای نمایش های مذهبی نازل خطرناک است” از سایت صحنه از استان البرز اهدا شد.

عنوان رتبه اول رشته یادداشت و سرمقاله در این بخش همراه با جایزه آن، شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به حمید یادروج برای یادداشت “معضلی به نام نبود نمایشنامه ایرانی در تئاتر” از خبرگزاری فارس تعلق گرفت.

یادداشت و سرمقاله- بخش مطبوعات و روزنامه ها

عنوان رتبه سوم رشته یادداشت و سرمقاله در بخش مطبوعات، شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی، به احمد رضا شیخی از روزنامه ملت ما برای یادداشت “لباس، رسانه بی برنامه اما پر مخاطب” تقدیم شد.

جایزه رتبه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به حسن گوهرپور از روزنامه جوان برای یادداشت “خیالی سازی عشق” اهدا شد.

هیئت داوران جایزه رتبه اول رشته یادداشت و سرمقاله در بخش مطبوعات را، شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی، به امید بی نیاز برای یادداشت “ای شکسپیر ناشناس” از روزنامه ایران اعطا کرد.

رشته خبر و گزارش خبری – بخش خبرگزاری ها و سایت های خبری

عنوان رتبه سوم رشته خبر و گزارش خبری در بخش خبرگزاری ها و سایت های خبری شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمدحسین کلهر برای خبری با عنوان “خاتون نماد زنان پاکدامن سرزمین من است” از خبرگزاری “فارس” تقدیم شد.

جایزه رتبه دوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به روح الله فرقانی از خبرگزاری “فارس” برای گزارش خبری با عنوان “نگاه معنوی زنده یاد پرویز منصوری به موسیقی تداوم یابد” اهدا شد.

عنوان رتبه اول رشته خبر و گزارش خبری در این بخش همراه با جایزه آن، شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به ممجید احمدی خبرنگار خبر “تابلوی فروش رفته سهراب در کریستی تقلبی است” از خبرگزاری مهر تعلق گرفت.

رشته خبر و گزارش خبری – بخش مطبوعات

عنوان رتبه سوم رشته خبر و گزارش خبری در بخش مطبوعات، شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به سما بابایی از روزنامه فرهیختگان به خاطر گزارش خبری ” ۲سال تمرین، یک ماه اجرا” تقدیم شد.

جایزه رتبه دوم این بخش، شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به علی اصغر نوربخش از روزنامه ایران با مطلب “کوزه را فراموش کن” اعطا شد

عنوان رتبه اول رشته خبر و گزارش خبری در بخش مطبوعات همراه با جایزه آن، شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به علی البرزی به خاطر گزارش خبری “جوانان عاشق بازیگری در تور تقویم های شیادان” اختصاص یافت.

رشته مصاحبه – بخش خبرگزاری ها و سایت های خبری
جایزه رتبه سوم رشته مصاحبه در بخش خبرگزاری ها، شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به منیره محمدی از خبرگزاری ایمنا از استان اصفهان  به خاطر مصاحبه “شناسنامه ام را بزرگ گرفته اند، من سنی ندارم” تقدیم شد.
جایزه رتبه دوم رشته مصاحبه در این بخش، شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به فاطمه حامدی خواه به خاطر مجموعه مصاحبه هایش در خبرگزاری فارس اهدا شد.
عنوان رتبه اول رشته مصاحبه در بخش خبرگزاری ها همراه با جایزه آن، شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مجموعه مصاحبه های مهدی یاورمنش از خبرگزاری خبرآنلاین اختصاص یافت.

 

Share [1]