- خبرنگار اجتماعی - https://socialreporter.ir -

آسیب شناسی بحث زور گیری در جامعه+صوت

در تازه ترین برنامه رادیویی «روزی پاک» ،  ارتباط افزایش زورگیری در جامعه با مصادیق حرام خواری و همچنین زمینه های بروز این پدیده مانند آمار بالای جوانان  بیکار در جامعه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

نزدیک به یک ماه است برنامه رادیویی روزی پاک از رادیو پخش می شود و در این برنامه مصادیق گوناگون حرام خواری و کسب روزی حلال در مشاغل گوناگون درجامعه بررسی می شود و به شبهات، پرسش ها و ابهامات شنوندگان رادیو در حوزه رزق و روزی حلال توسط کارشناسان و آیات عظام پاسخ داده می شود.

براین اساس در تازه ترین برنامه  روزی پاک که دوشنبه ۱۳۹۱/۱۰/۱۸ از ساعت ۱۷:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۹۸ پخش شد، ارتباط زورگیری و مصادیق حرام خواری در جامعه مورد نقد و برررسی قرار گرفت و کارشناسان و جامعه شناسان اجتماعی درباره این موضوع با یکدیگر به گفت و گو و مناظره پرداختند.

در این برنامه پروفسور باهر استاد و عضو هیات علمی دانشگاه در گفت و گویی با کارشناس برنامه ضمن واکاوی و برررسی دلایل افزایش زورگیری در جامعه یکی از دلایل این پدیده را آمار بالای جوانانی اعلام می کند که این روزها …..

*بخش هایی از تازه ترین برنامه روزی پاک با موضوع آسیب شناسی پدیده زور گیری  را از لینک زیر بشنوید/

[audio:http://socialreporter.ir/wp-content/uploads/2013/01/bb.mp3]

*«روزی پاک» برنامه ای به سردبیری : علی البرزی، تهیه کنندگی : حسین سلطانی، گویندگی : لیلا جعفر پور ، کارشناسی محمد صادق زمانی و گزارشگری احمد رضا صدر و محمد نیکنام روز های دوشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۲:۱۵ روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش می شود.

روزی [1]

Share [2]