- خبرنگار اجتماعی - https://socialreporter.ir -

همه چیز درباره «روزی پاک» با یک کلیک

                                                               دوستان و همراه عزیز سلام 

مفتخریم که به اطلاع شما عزیزان برسانیم، به تازگی سایت رسمی برنامه رادیویی« روزی پاک» فعالیت خود را آغاز کرده است. برنامه ای که یک سال است ، روی امواج رادیو برای علاقه مندان پخش می شود و این روزها به عنوان یکی از برنامه های ثابت رادیو اقتصاد ، هر هفته دو روز از طریق امواج ۹۸ اف ام میهمان خانه های شنوندگان فهیم و علاقه مند به رادیو اقتصاد است.

برنامه رادیویی روزی پاک [1]این برنامه به صورت تخصصی  در قالب یک مجموعه صوتی به آسیب شناسی بحث رزق و روزی حلال در جامعه می پردازد و تلاش دارد تا از طریق امواج رادیو موضوع مهمی را به طیف های گوناگون جامعه یادآوری کند . موضوع مهمی که این روزها در بخش هایی از جامعه مظلوم واقع شده است و اندک توجهی به آن نمی شود!! این موضوع مهم همان توجه به رزق و روزی حلال و کاسبی مبتنی با فرهنگ ایرانی – اسلامی است که این روزها بیش از گذشته ضرورت یادآوری آن در قالب برنامه های گوناگون رسانه ای احساس می شود.

 بی شک در شرایط زندگی روزمره و هیاهوی مشکلات زندگی شهری ، همه باید بیش از گذشته به این مقوله مهم در کسب و کار خود توجه داشته باشیم. همانطور که از قدیم و ایام گفته اند: دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای ….. فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد.

ما نیز به عنوان قطره ای از دریای بیکران رسانه و جوانان این سرزمین تلاشی را آغاز کرده ایم که تنها با همت و همراهی شما مردمان نیک سرشت به بار خواهد نشست.

***********************************

گفتنی است این برنامه رادیویی با همکاری جمعی از برنامه سازان جوان رادیویی ساخته می شود و در حال حاضر روزهای دوشنبه و پنجشنبه روی امواج رادیو اقتصاد – ۹۸ اف ام – ساعت  ۲۰:۲۵ پخش می شود.

شما عزیزان علاوه بر شنیدن این برنامه در روزهای یاد شده، می توانید نظرات، دیدگاه ها ، انتقادات ، پیشنهادات و همچنین پرسش های خود را درباره رزق و روزی حلال از طریق این سایت پیگیری کنید. تمامی پیامک های برنامه رادیویی روزی پاک در این سایت به نمایش در خواهد آمد و پاسخ های کارشناسان برنامه برای تمامی پیامک ها علاوه بر رادیو در این سایت هم منتشر می شود.

منتظر نظرات ارزشمند شما عزیزان هستیم.

بروبچه های برنامه رادیویی روزی پاک رادیو اقتصاد

امضاء روزی پاک

*********************

با یک کلیک سایت برنامه رادیویی«روزی پاک» را مشاهده فرمائید

http://rozipak.parsiblog.com/ [2]

سایت برنامه رادیویی روزی پاک

این برنامه را می توانید روزهای دوشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۰:۲۵ روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز بشنوید

Share [3]