- خبرنگار اجتماعی - https://socialreporter.ir -

کسب درآمد « مدیران» زیر ذره بین رسانه ملی

قرار است در قالب چند برنامه صبحگاهی «روزی پاک» موضوع ویژه کسب درآمد و ویژگی های رزق و روزی مدیران در نظام جمهوری اسلامی مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
به گزارش الف، علی البرزی سردبیر و طراح برنامه رادیویی «روزی پاک»، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت مقوله کسب در آمد و ویژگی های فردی و اجتماعی شخصی که بر مسند ریاست یک سازمان و یا نهاد دولتی و غیر دولتی در نظام جمهوری اسلامی قرار دارد، گروه برنامه ساز برنامه صبحگاهی «روزی پاک» تصمیم گرفت تا در قالب چند برنامه صبحگاهی به نقد و بررسی این موضوع بپردازد.
به گفته سردبیر برنامه رادیویی «روزی پاک» عرصه مدیریت همواره و در همه کشورها شامل راهروهای ثروت و سرچشمه‌های قدرت است و چنانچه یک مدیر آنطور که باید به ریشه های اعتقادی پایبند نباشد، به طور حتم در این راه می‌لغزد و ضربات جبران ناپذیری بر پیکره یک سازمان وارد می کند. به همین دلیل ضرورت شناخت و تاکید بر ویژگی های کسب در آمد و چگونگی به دست آوردن رزق و روزی حلال یک مدیر و مسئول آن هم در نظام جمهوری اسلامی دو چندان اهمیت دارد.
بنابر اظهارات البرزی در این مجموعه برنامه ها که در قالب آیتم های گوناگون شامل مباحث کارشناسی، گزارش های مردمی، گپ و گفت با تعدادی از مدیران و مسئولان سال های اول انقلاب تهیه و در قالب ۶ برنامه رادیویی هر روز صبح از ساعت ۶:۵ دقیقه روی امواج ۹۸ اف ام رادیو اقتصاد پخش خواهد شد.
طراح برنامه رادیویی «روزی پاک» با اشاره به تغییرات ساختاری و جدید در برنامه خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوعی که این برنامه رادیویی به آن می پردازد و همچنین ضرورت توجه به نظرات و دیدگاه های مردم با توجه به درخواست های انجام شده برای طرح مباحث و محورهای برنامه از نظرات و دیدگاه های تعدادی از کارشناس و اساتید دانشگاه صاحب سبک و دارای نظریه در برنامه های گوناگون استفاده شود.
البرزی، با اشاره به اینکه در ماه گذشته جلسات متعددی برای بهبود کیفی برنامه روزی پاک با کارشناسان حوزه اجتماعی، اساتید دانشگاه، مدیران و متخصصان حوزه رسانه ملی برگزار شده است، افزود: این برنامه به دلیل اهمیت موضوع و در برگیری در جامعه و تعداد زیاد شنونده دائمی، نیازمند تغییرات اساسی بود که با اعمال این تغییرات از این هفته شاهد پخش آن خواهیم بود.وی همچنین از برنامه ریزی برای اجرا و پخش برنامه روزی پاک به صورت زنده و مستقیم از نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و در محافلی خبر داد که به نوعی با کسب و کار مردم در ارتباط است. به گفته البرزی، یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار گروه برنامه‌سازان روزی پاک قرار گرفته است، اجرا و پخش این برنامه رادیویی از بازار تهران و در حال و هوای کاسبی و خرید و فروش مردم است.
سردبیر برنامه رادیویی «روزی پاک» همچنین از درخواست‌های مکرر مردم و شنوندگان رادیو برای نصب برچسب «روزی‌پاک» روی تمامی کالاها و اجناس موجود در بازار برای ترویج فرهنگ کاسبی حلال و روزی پاک در جامعه خبر داد.

وی با بیان این مطلب گفت: پس از اینکه برنامه روزی پاک به صورت تخصصی به آسیب شناسی وضعیت رزق و روزی حلال و کاسبی در جامعه پرداخت، بسیاری از مردم، اهالی بازار و شنوندگان دائمی این برنامه در قالب تماس‌های تلفنی، پیامک و مراجعات حضوری خواستار نصب برچسبی تحت عنوان برچسب «روزی پاک» روی تمامی کالاها و اجناس موجود در بازار شدند.

بنابر اظهارات سردبیر این برنامه رادیویی، مردم و به ویژه کسبه بازارهدف از نصب این برچسب را ترویج فرهنگ رزق و روزی حلال و یادآوری آن در زمان خرید و فروش اجناس برای خریدار و فروشنده اعلام کرده‌اند./ انتهای مطلب

منبع: الف

Share [1]