- خبرنگار اجتماعی - https://socialreporter.ir -

معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه ای «بورس، بانک و بیمه»

نهمین نمایشگاه بین المللی بانک ، بورس و بیمه  در مراسمی با حضور نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ها، این نمایشگاه به مدت ۴ روز در نمایشگاه بین المللی تهران پذیرای علاقمندان به فعالیت های بانک ، بورس و بیمه بود. مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه گفت : این گونه نمایشگاهها فرصتی است تا از تجارب و موفقیت های شرکت ها و کشورهای موفق در عرصه های مختلف بانکداری ، بورس و بیمه استفاده شود. وی افزود: اگر از اینگونه تجارب استفاده شود جلوی نقایص و خطاها د راین گونه سیستم ها گرفته می شود.

نمابشگاه بورس بانک بیمه [1]

پزشکیان با بیان اینکه ما در مجلس موظفیم بهترین قانون را تصویب کنیم ، گفت : در اجرا نیز باید این قوانین به بهترین نحو اجرا شود تا کمترین نقصان در اجرای آن پدید آید. وی گفت : اگر در زمینه بانکی درست عمل شود بانک هایی بوجود نمی آید که بعداز مدتی ورشکست شود و مردم را گرفتار کند.

نایب رئیس مجلس افزود: همچنین اگر سیستم درست عمل کند شاهد اختلاس های ۱۰ هزار میلیاردی یک نفر و جابجایی غیرقانونی پول های هنگفت نخواهیم بود.

گفتنی است در حاشیه این مراسم از برگزیدگان اولین جشنواره « رسانه های بورس ، بانک و بیمه » توسط نائی برئیس مجلس تقدیر به عمل آمد و در بخش فعالان حوزه رسانه  ملی  ” علی البرزی” حائز رتبه اول شد. / انتهای مطلب

 

Share [2]