- خبرنگار اجتماعی - https://socialreporter.ir -

سوا کن، جدا کن میوه با طعم دعوا + صدای مخفی

همه ما در زمان خرید میوه و یا هر مایحتاج دیگری تمایل داریم میوه ها را تک تک با توجه به نظر و سلیقه شخصی ، خودمان به صورت دست چین در سبد خریدمان قرار دهیم.  اما در برخی موارد با دو موضوع مواجه می شویم.

یکی اینکه فروشنده تمایلی به ارائه محصول خود به صورت “سوا کن، جدا کن” ندارد و دیگری اینکه اگر هم نسبت به این موضوع تمایل نشان دهد و اجازه سوا کردن میوه توسط مشتری را بدهد، باز هم رعایت نشدن برخی پارامترهای اخلاقی در  روابط فروشنده و خریدار زمینه ساز مشاجرات لفظی و حتی در مواردی مشاجرات فیزیکی بین دو طرف می شود که جز اینکه اعصاب خریدار و فروشنده درگیر موضوع  و وقت مشتری تلف شود، حاصل دیگری ندارد!

میوه [1]

محتوای این فایل صوتی که در قالب یک بخش “صدای مخفی” ضبط شده است، از لحظه خرید میوه توسط مشتری تا دعوا و مشاجره لفظی بین آنها حکایت دارد. در بخش هایی از این فایل صوتی کار به جایی می رسد که طرفین بر سر یک “سوا کن، جدا کن” ساده به یکدیگر توهین و الفاظ زشتی را خطاب به یکدیگر بیان می کنند.

بی شک شما هم تا به امروز بارها از اینگونه صحنه ها دیده و شنیده اید. شما در این شرایط چه واکنشی نشان می دهید و حق را به کدام یک می دهید : فروشنده و یا خریدار؟
این فایل صوتی چندی پیش در قالب بخش” صدای مخفی” از برنامه رادیویی روزی پاک پخش شد.

بشنوید:

[audio:http://socialreporter.ir/wp-content/uploads/2017/04/3.mp3]
Share [2]