* ثبت شده در سامانه ساماندهی پایگاه های اینترنتی
  • صفحه اصلی
  • درباره خبرنگار اجتماعی
  • تماس با ما
  • خبرنامه
  • » ماجرای تلخ در بازار داغ عمل‌های زیبایی!
  • » جاماندن فرهنگ از قطار‌های مترو!
  • » خاک شدن بازی سنتی در رقابت با بازی رایانه‌ای!
  • » حافظ ۶۰ سال گنجینه طنز ایران
  • » عکس /ذوق هنری برای اطلاع رسانی
  • » عکس / سقوط مصالح حتمی است
  • » عکس / پیدا شدن گربه چشم آبی!
  • » عکس / محض رضای خدا پارک نکنید !
  • » عکس/ نظرسنجی عجیب درباره مجریان برنامه ۹۰!
  • » ۴ محصول تراریخته را تایید می کنیم
امروز سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ساعت به وقت تهران : 10:07
  • خبرهای ویژه

      » حمله به عفت افراد با یک شماره «تلفن همراه!»

      » مجوز فعالیت‌های گروهی و صنفی چگونه صادر می‌شود؟

    • آخرین مطالب

    • پربازدیدترین مطالب

    » ماجرای تلخ در بازار داغ عمل‌های زیبایی!

    » جاماندن فرهنگ از قطار‌های مترو!

    » خاک شدن بازی سنتی در رقابت با بازی رایانه‌ای!

    » حافظ ۶۰ سال گنجینه طنز ایران

    » عکس /ذوق هنری برای اطلاع رسانی

    » عکس / سقوط مصالح حتمی است

    » عکس / پیدا شدن گربه چشم آبی!

    » عکس / محض رضای خدا پارک نکنید !

    » عکس/ نظرسنجی عجیب درباره مجریان برنامه ۹۰!

    » ۴ محصول تراریخته را تایید می کنیم

    » حوزه «کودک» متولی مشخص ندارد

    » ناگفته هایی از اجرای طرح «فلج اطفال» در کشور

    » حمله به عفت افراد با یک شماره «تلفن همراه!»

    » چرایی و چگونگی تشکیل ستاد بازسازی عتبات

    » معرفی برگزیدگان سومین جشنواره رسانه های شهری

    » مجوز فعالیت‌های گروهی و صنفی چگونه صادر می‌شود؟

    » مواظب دست به یقه شدن «مجریان» باشید!

    » تور مجازی شارلاتان ها برای هتک حیثیت!

    » عکس نوشت/ بازگشت به گذشته

    » عکس نوشت / خسته نباشی دلاور

    » عکس نوشت/ نانوایی مهربانی

    » عکس نوشت/ من سیگاری نیستم

    » ضرورت آشنایی اهالی رسانه با مفاهیم جمعیتی

    » کار داوطلبانه ارزش است

    » همایش «تشریفاتی» با هزینه «نجومی»

    » چه شرایطی در انتظار «دارو» است؟

    » روزهای شلوغ «تعزیرات»

    » «چراغ» پایتخت را روی موج ۹۴ بشنوید

    » کاربر ساده‌انگار، کلاهبردار زیرک!

    » جای خالی «ایثار و شهادت» در فضای مجازی

    » آلودگی هوا با سلامت مردم چه می‌کند؟

    » وقتی تلفن همراه ابزار بی احترامی می شود !

    » روش برخورد با فروشنده بی‌ انصاف

    » نبض رسانه در سرزمین زرافه ها و پنگوئن ها / در آمد ۲ هزار و۵۰۰ دلاری “خبرنگار” در آفریقای جنوبی

    » «نشاط اجتماعی» / شاه کلید فرصت ها پس از لغو تحریم

    » سوا کن، جدا کن میوه با طعم دعوا + صدای مخفی

    » چاله‌ها و چالش‌های جمعیتی/ پای لنگ مشوق‌های فرزندآوری

    » جای خالی “ایثار و شهادت” در شبکه های اجتماعی!+صوت

    » هشدار تاریخی

    » زورمان به فقر نمی‌رسد!

    » شیشه عمر «اخلاق» در جامعه ترک خورد! ( تعداد بازدید : 9686 )

    » مجازات سخت برای توهین ارباب رجوع به کارمندان! ( تعداد بازدید : 8950 )

    » رئیس جمهور آمریکا با این هواپیما پرواز می کند ( تعداد بازدید : 4829 )

    » سربازی و دکتر های کله کچل ( تعداد بازدید : 2836 )

    » ریشه اخلاق در آتش قلیان ها می سوزد! ( تعداد بازدید : 2814 )

    » تصویری متفاوت از قالیباف ( تعداد بازدید : 2576 )

    » آقایان محترم! لطفا فاصله بگیرید ( تعداد بازدید : 2140 )

    » حجاب درونی و بد حجابی بیرونی! ( تعداد بازدید : 2051 )

    » تب خرید خدمت سربازی بالا گرفت ( تعداد بازدید : 2009 )

    » عملیات نشست و برخاست بالگرد ( تعداد بازدید : 1691 )


  • مهارت های ارتباطی و اجتماعی (1)

    » روش برخورد با فروشنده بی‌ انصاف

    5 بهمن 1396

    در اینگونه موارد در مقابل فروشندگانی که اصل مشتری‌مداری را رعایت نمی‌کنند، تنها بیان یک جمله طلایی و مهم می‌تواند از هر واکنش دیگری بهتر و تأثیرگذارتر باشد. جمله‌ای که به باور بسیاری از کارشناسان و بر اساس تحقیقات انجام‌شده در روابط مشتری و فروشنده، در بیشتر موارد بالای ۸۰ درصد تأثیرگذار بوده است…..

    علی البرزی

    برای همه ما در زمان خرید یک کالا، لباس یا مایحتاج اصلی این موضوع پیش‌آمده است که بنا بر نامرغوب بودن کالا یا انقضای تاریخ‌مصرف یک ماده غذایی، خواستار تعویض کالا یا بازپس‌گیری آن توسط فروشنده بوده‌ایم اما با مقاومت فروشنده و تعویض نکردن جنس مواجه شده‌ایم و حتی در برخی موارد کار به مشاجرات لفظی و درگیری فیزیکی بین طرفین رسیده است.

    در اینگونه موارد در مقابل فروشندگانی که اصل مشتری‌مداری را رعایت نمی‌کنند، تنها بیان یک جمله طلایی و مهم می‌تواند از هر واکنش دیگری بهتر و تأثیرگذارتر باشد. جمله‌ای که به باور بسیاری از کارشناسان و بر اساس تحقیقات انجام‌شده در روابط مشتری و فروشنده، در بیشتر موارد بالای ۸۰ درصد تأثیرگذار بوده است.

    این جمله خطاب به فروشنده این است: «من دیگر از شما خرید نخواهم کرد و این موضوع را به دوستانم هم توصیه می‌کنم!» درصورتی‌ که این جمله را خطاب به فروشنده بی‌انصاف بیان کنید بی‌شک برای حفظ مشتری‌های خود تلاش می‌کند تا جایی که امکان دارد شما را راضی نگه دارد. حقوق‌تان به‌عنوان مشتری را باید بشناسید، امروز مشتری در دادوستدها حرف اول را می‌زند و در حقیقت بدون مشتری کار فروشنده هم تعطیل است.

    پس در اینگونه موارد نیازی نیست اعصاب خود را به هم بریزید و وارد فاز مشاجره و درگیری لفظی و فیزیکی شوید؛ تنها جمله طلایی را بیان کنید. این ‌یک روش ساده و البته قاطعانه است./ انتهای مطلب

    *دست نوشته های *علی البرزی

    Share
    دسته بندی : خانه | یادداشت

    برچسب : زبان بدن علی البرزی مهارت های ارتباطی


    نسخه چاپی نسخه چاپی

    نظر بدهید

    خبرنگار اجتماعی حق نشر 2021 تمامی حقوق محفوظ است. طراحی شده توسط جواد حاجی امینی ( بیک ماک سیستم )